Kolmantena kokonaisena toimintavuotenaan Mint Securityn tavoitteena oli jatkaa vakaata kasvua ja uudistaa brändiään.
Suomen vahvimmat
Brändi ja überkonsultointi
Uusi ilme ”überkonsultointi” julkaistiin lokakuussa asiakkaille ja yhteistyökumppaneille järjestetyillä 3-vuotissynttäreillä. Moderni ilme on saanut positiivista palautetta. Mint Securityn nettivisut ovat tärkeässä roolissa viestiessämme siitä, mitä me teemme ja tarkoitus on jättää siitä lukijalle mieleenpainuva jälki.
”Olemme pieni mutta vahva toimija. Vahvuudet nousee yksilöiden osaamisesta ja kokemuksesta. Tavoite on, ettei asiakkaan tarvitse ohjata työtämme juurikaan vaan saisi kokea positiivisia yllätyksiä säännöllisesti” sanoo Mint Securityn toimitusjohtaaja Thomas Malmberg
Iso kiitos hyvästä tuloksesta kuuluu sekä innostuneille ja tehokkaille työntekijöillemme kuin hyville ja innostaville asiakkaillemme jotka antavat meille paljon vastuuta ja tilaa toimia. Yhteistyöllä olemme kiivenneet välillä hitaammin ja välillä nopeammin kohti huippua, mutta suunta on koko ajan selvä.
Tulevaisuus
Vuonna 2019 Mint Securityn tavoite on jatkaa asiantuntijakonsultointia samalla innolla kuin tähänkin asti mutta myös panostaa Veracoden tunnettuuteen Suomen markkinoilla.
”Tuote ei ole itsestäänselvyys eikä hopealuoti, mutta jos markkinat eivät tiedä tuotteen olemassa olosta tai sen tuomista mahdollisuuksista, voi olla että moni hankkii vääriä työkaluja” tiivistää Thomas.
Vuonna 2019 pyritään nostamaan suoritustasoa entisestään ja jatkaa kasvun tiellä tuottamalla lisäarvoa asiakkaille ja olemalla luottamuksen arvoisia. Muut tekevät digitalisaatiosta kauniin ja käytettävän – me teemme siitä luotettavan ja turvallisen.