Mint Security täyttää kolme vuotta ja sen kunniaksi (tai seurauksena) olemme julkaisseet uuden brändin ja samalla uuden ilmeen mukaiset kotisivut.
Kotisivujen pääasiallinen tehtävä on näyttää hyviltä – mutta tärkeässä roolissa on myös viestiä siitä, mitä me teemme ja jättää siitä lukijalle mieleenpainuva jälki.
Uudessa ilmeessä on neljä vahvaa väriä, jotka kuvaavat meidän neljää palvelun tukijalkaa – Auditointi ja it-riskienhallinta, Cyber, SecOps ja arkkitehtuurit, Ohjelmistokehityksen tietoturva ja Hallinnollinen tietoturva.
Lisäki edustamamme tuotteet on uusilla sivuilla saaneet merkittävän näkyyvyden. Muistutuksena kaikille – emme ole tuotefirma, mutta jotta voisimme tarjota tiettyihin palveluihimme enemmän vipuvartta, olemme päätyneet olemaan jättämättä mustia aukkoja tarjontaamme. Tuote-edustuksemme pyrkii olemaan yksilöllistä – edustamme tuotteita joilla ei ole suomessa vielä vahvaa jalansijaa, mutta jotka ovat ehdotonta a-luokkaa. Lisäksi asetamme tuotteiden valmistajille pari ehdotonta vaatimusta – heidän kanssaa on tultava helposti ja hyvin toimeen ja tuotteilla on oltava hyvä tuki. Tästä saa toki meidänkin asiakkaamme suorana hyötyjä.
Uudet kotivisut on toteutettu kaikille tutulla, reikäisellä ja täysin tietoturvattomalla WordPress-alustalla. Miksi sitten tällainen tietoturvaton valinta? Haastamme itsemme – olemme mielestämme tehneet hyvää työtä koventaessamme alustaa. Tämä on samalla osa meidän toimintafilosofiaa – asiakkailla on jotain käytössään, joten miksei meilläkin. Me kovennamme ja harjoittelemme, ja asiakkaat voi ostaa meiltä koestettuja ratkaisuja.